گروه تولیدی و صنعتی پویا ماشین تک

استیل بلت

Steel-Belt
/5

ویژگی های محصول

استیل بلت

نوار نقاله یا استیل بلت به صفحات متحرکی از جنس لاستیک و فلز گفته می‌شود که به وسیله یک موتور و گیربکس به حرکت درمی‌آید.

از این وسیله برای جابه‌ جایی و انتقال وسایل، محصولات و بسته‌ها استفاده می‌ گردد. با توجه به نحوه کاربرد، طول مسیر جابه‌ جایی، وزن کالا و محصول انواع نوار نقاله متفاوت است. به‌عنوان‌ مثال نوار نقاله‌ صنعتی که در یک شرکت الکترونیکی برای جابه‌جایی آی‌ سی، خازن و … استفاده می‌ شود با نوار نقاله استفاده شده در کارخانه‌ های لوازم‌خانگی، استخراج سنگ و معادن بسیار متفاوت است. از موارد استفاده از نوار نقاله می‌ توان به صنایع پتروشیمی، فولاد، خودروسازی و صنایع دارویی و غذایی اشاره کرد.

دو سیستم اصلی با تسمه های فولادی وجود دارد، سیستم تک تسمه و سیستم دو تسمه، سیستم های تک تسمه معمولا برای محصولات یک طرفه به شکل پاستیل، پولک، نوار یا ورق طراحی می شوند. [1] سیستم دو تسمه پردازش همزمان [روشن سازی مورد نیاز] بالا و پایین محصولات را ارائه می دهد. بسیاری از کاربردها می توانند از سیستم نوار نقاله دوگانه بهره مند شوند، از جمله عملیات پردازش مواد شیمیایی، لاستیک، ورقه ورقه یا کامپوزیت.

انواع تسمه ها در نوار نقاله

زمین
به طور معمول، تسمه‌های فولادی ضدزنگ زمینی با زبری سطح از Ra 0.4 میکرومتر [روشن‌سازی مورد نیاز] تا 0.1 میکرومتر و با لبه‌های گرد ارائه می‌شوند. تسمه های فولادی زمین برای به دست آوردن صافی و صافی بهینه تراز و راست می شوند و می توانند در طول های باز، با انتهای آماده برای جوشکاری در محل، یا در شرایط بی پایان با اتصال جوشی عرضه شوند.

سوراخ شده
تسمه‌های فولادی سوراخ‌دار، محیط خشک‌کن، به‌عنوان مثال هوای گرم، را قادر می‌سازند تا از طریق تسمه فولادی منتقل شوند، به طوری که هوا با تمام قسمت‌های محصول روی تسمه در تماس باشد. به طور معمول، تولید کنندگان تسمه های سوراخ دار با پنج الگوی سوراخ استاندارد [توضیحات لازم] ارائه می دهند که اکثر الزامات را پوشش می دهد. طیف گسترده ای از الگوهای دیگر، با حداقل قطر سوراخ 0.8 میلی متر (0.03 اینچ) و فاصله های مختلف، می تواند برای کاربردهای خاص ارائه شود.

جلا داده شده
تسمه های فولادی ضد زنگ سوپر آینه ای برای تولید انواع فیلم نازک و ورق های سرامیکی. تسمه ها در ضخامت 0.60 تا 2.00 میلی متر (0.02362 تا 0.0787 اینچ) با تغییر ضخامت کمتر یا مساوی 80 میکرومتر موجود هستند. تسمه های فولادی صیقلی به صورت بی پایان یا به صورت تسمه های با طول باز تحویل داده می شوند.

بدون درز
تسمه های فولادی بدون درز برای تولید فویل ها و فیلم های پلاستیکی با کیفیت بالا مانند فیلم نوری و فیلم بسته بندی مناسب هستند. ضخامت به طور معمول از 0.03 تا 0.60 میلی متر (0.012 تا 0.23 اینچ) متغیر است. تسمه های فولادی بدون درز برای ماشین هایی با قطر درام باریک با استفاده از تسمه های پهن مناسب هستند.

جامد
تسمه های فولادی ضد زنگ جامد، به طور استاندارد، در شرایط نورد سرد با روکش آسیاب Ra <0.4 میکرومتر و دارای لبه های گرد شده تحویل داده می شوند. تسمه‌های فولادی کربنی، به‌طور استاندارد، در شرایط سخت شده و حرارت‌دهی شده با سطح آسیاب Ra <0.4 میکرومتر و دارای لبه‌های گرد شده هستند. تسمه های فولادی جامد برای به دست آوردن صافی و صافی بهینه تراز و راست می شوند و در طول های باز عرضه می شوند که انتهای آن برای جوشکاری در محل آماده شده است یا در شرایط بی پایان با اتصال جوش داده شده است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “استیل بلت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سریع ترین راه ارتباطی با کارشناسان پویا ماشین تک

صنایع نفت و گاز
پیمایش به بالا