گروه تولیدی و صنعتی پویا ماشین تک

کندانسور

Industrial Condenser
/5

ویژگی های محصول

کندانسور

کندانسورها به عنوان مبدل هایی حرارتی شناخته می شوند که جهت متراکم کردن ماده گازی به حالت مایع از طریق خنک‌سازی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

با انجام این کار، گرمای نهان توسط ماده آزاد شده و به محیط اطراف منتقل می شود. همچنین از آنها برای دفع حرارت در بسیاری از سیستم های صنعتی استفاده می شوند. کندانسورها را می‌توان بر اساس طرح‌های متعددی ساخته و در اندازه‌های مختلف نسبتاً کوچک (دستی) تا بسیار بزرگ (واحدهای در مقیاس صنعتی مورد استفاده در فرآیندهای کارخانه) تولید می‌شوند.

مبدل های هوایی:

این دسته از سیستم های خنک کننده یکی از پرمصرف ترین ها در صنایع مختلف می باشند. نام های بسیاری مانند : ایر کولر ، درای کولر و رادیاتور صنعتی به این دستگاه اطلاق میگردد. در این نمونه سیال عموما آبگرم، بخار و گاهی گاز مبرد است که توانایی بالایی در خنک کاری هر سه نوع سیال به وسیله هوای تازه را دارد.

مبدل های آبی:

در این سیستم بر خلاف اواپراتور آب درون لوله های مسی و گاز سرد درون پوسته شل تیوب جریان دارد.کاربرد دستگاه بر اساس کاهش دمای آب و گاز طراحی شده است یعنی می توان از این نوع کندانسور صنعتی هر کدام از سیالات نام برده خنک نمایید.

مبدل های تبخیری:

تبخیر کننده یا کندانسورهای تبخیری یکی دیگر از چگالنده های مورد استفاده در صنایع صنعتی می باشند. قابلیت و ویژگی آن امکان بهره گیری از چند مدار بسته بوده و میتوان به طور همزمان تا چهار مدار سیکل حرارتی را خنک کرد. مدل تبخیری از ترکیب دو نوع ابتدایی یعنی هوایی و آبی طراحی گردیده و راندمان بسیار بالایی دارد.

موارد مورد استفاده:

  • پتروشیمی ها
  • پالایشگاه ها
  • محصولات لبنی
  • مواد شیمیایی
  • کاغذ
  • کودها
  • غذا

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کندانسور”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سریع ترین راه ارتباطی با کارشناسان پویا ماشین تک

صنایع نفت و گاز
پیمایش به بالا